hu de
Foglaljon online!
Érkezés
15
2024 július
Távozás
15
2024 július

Általános Szerződési Feltételek


ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK:
Horváth-Ház Panzió Fertőrákos
1. Szolgáltató adatai Cégnév: Simon Smart Hotels Zrt. Székhely: 1173 Budapest, Maroshévíz utca 6. Cégjegyzékszám: 01-10-140787 Adószám: 27919190-2-42EU adószám: HU27919190 Bankszámlaszám: Raiffeisen Bank Zrt: 12011739 - 01836282 - 00100009 IBAN: HU57 1201 1739 0183 6282 0010 0009 SWIFT: UBRTHUHB
2. Általános szabályok
2.1 Jelen „Általános Szerződési Feltételek” szabályozzák a Szolgáltató szálláshelyeinek, és azok szolgáltatásainak igénybevételét.
2.2 Speciális, egyedi feltételek nem képezik részét a közölt Általános Szerződési Feltételeknek, de nem zárják ki a külön megállapodások megkötését utazásközvetítőkkel, szervezőkkel, esetenként más és más, az üzlet típusának megfelelő kondíciókkal.
3. Szerződő fél
3.1 A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe.
3.2 Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül adja le a Szolgáltatónak, úgy a Vendég a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen - a feltételek teljesülése esetén - szerződéses felekké válnak (továbbiakban Felek).
3.3 Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő között megkötött szerződés szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget.
3.4 Egészségügyi szolgáltatás igénybevétele esetén a Vendég köteles tájékoztatni a Szolgáltatót esetleges egészségügyi állapotáról, Szolgáltató köteles felhívni a figyelmet az esetleges egészségügyi kockázatokról.
4. Szerződéses jogviszony
4.1 A Vendég szóban vagy írásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató ajánlatot küld. A szobák értékesítése a szabad kapacitások függvényében történik a foglalásokat azok beérkezési sorrendjében igazolja vissza a Szolgáltató.
4.2 A Szerződés a Vendég írásban, leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül. Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű.
4.3 A szerződés tartalma kiterjed: a szolgáltatás tárgyára, helyére, időtartamára, árára. Tartalmazza továbbá a fizetési, lemondási, módosítási feltételeket.
4.4 A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli megállapodás szükséges.
5. Szálloda alapszolgáltatásai
5.1 Szállásszolgáltatás Szállodai elhelyezések típusa:
5.1.1. Kétágyas apartman: hálószoba két különálló ággyal vagy egy franciaággyal, fürdőszoba (mosdó, zuhanyzó, WC), terasz két apartman esetében. A szoba esetenként max. 1 fő felnőtt vagy 2 gyermek számára pótágyazható. Az apartman alapterülete 20-31 m2.
5.1.2. Másfél szobás apartman: Kétlégterű (nappali és hálószoba), franciaágy, pótágy, fürdőszoba (mosdó, zuhanyzó, WC), terasz. A szoba alapterülete 35 m2+terasz
5.1.3. Másfél szobás apartman terasz nélkül: Kétlégterű (nappali és hálószoba), franciaágy, pótágy, fürdőszoba (mosdó, zuhanyzó, WC), terasz. A szoba alapterülete 35 m2+terasz.
5.1.4. A szobák alapfelszereltsége: LED TV, széf, telefon, hajszárító, törölköző, felnőttek számára fürdőköpeny (gyerek fürdőköpeny a recepción igényelhető), WIFI kapcsolat. Minden szoba nemdohányzó.
5.2. Vendéglátás
5.2.1. A szálloda reggelit biztosít szállóvendégei számára
5.2.2. Egyedi étkezési igények kielégítésére előzetes egyeztetés alapján van lehetőség
5.3. Wellness szolgáltatás
5.3.1. A belső és külső medencéket, jacuzzit és szaunát a vendégek saját felelősségükre használhatják térítésmentesen.
6. Árak
6.1 A szálláshely szobaárai a weboldalon olvashatók.
A Simon Smart Hotels Zrt. a meghirdetett árait, kivéve amennyiben adott időszakra kötelezettséget vállal, előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja.
6.4 Az árak tartalmazzák az általános forgalmi adó (ÁFA) ajánlattételkor érvényes, törvény által szabályozott mértékét. A Simon Smart Hotels Zrt. a hatályos adó-törvény (ÁFA) módosulása miatti többlet terheket, előzetes értesítés mellett, áthárítja a Szerződő félre.
6.5 Az idegenforgalmi adó a szállásdíjon felül extra fizetendő.
6.6 Aktuális kedvezmények, akciók, egyéb ajánlatok a www.horvathhazpanzio.hu oldalon kerülnek meghirdetésre.
7. Fizetési feltételek
7.1 A szállodai tartózkodás teljes összegének 30%-át a Szolgáltató által küldött visszaigazolás után 10 naptári napon belül kérjük foglalóként átutalással befizetni, és a foglalófizetési utalványról (név, cím, rendelési szám, illetve áfás számla igény esetén adószám és kiállítási cím feltüntetésével) egy másolatot a Szolgáltató részére elküldeni.
7.2 Amennyiben a foglalás és az érkezés között 14-8 nap telik el, a foglalót 3 naptári napon belül kérjük befizetni.
7.3 Amennyiben a foglalás és az érkezés között 7 nap vagy annál rövidebb idő telik el, a vendég a teljes összeget egyenlíti ki.
7.4 Speciális ajánlatok esetén a fizetési feltételek változhatnak, melyet az írásban megküldött visszaigazolás tartalmaz.
7.5 A befizetések elmaradása esetén a szobafoglalást automatikusan töröljük.
7.6 Elfogadott fizetőeszközök: átutalás, bankkártya, paypal
7.7 Bármely fizetési mód alkalmazásával kapcsolatos költség a Szerződő felet terheli. Utazási irodák / Tour operatorok / OTA-k / Együttműködő partnerek: A szolgáltatóval kötött szerződés tartalmazza az egyedi fizetési feltételeket.
7.8 Ajándékutalvány: Az ajándékutalvány csak a rajta meghatározott érvényességi időn belül és értékben, a szabad kapacitások függvényében használható fel Az utalvány teljes ellenértéke előre fizetendő. A beváltási időn túl az utalvány érvényességét veszíti.
8. Lemondási feltételek
8.1 A megrendelés lemondása minden esetben írásban történik.
 8.2. (a) A vendég (megrendelő) foglalását díjmentesen lemondhatja, amennyiben a lemondási szándékát írásban jelzi a szálloda felé az érkezés előtti 21. napig.
Érkezés előtti 20 napon belül a fizetendő lemondási díj a foglalás 30%-a.
8.3. Ha a Szerződő fél a szállás-szolgáltatások igénybevételét foglalófizetéssel, hitelkártya garanciával, vagy más Szerződésben foglalt módon biztosította, és az érkezési napon helyi idő szerint 18:00 óráig nem érkezik meg, vagy nem jelzi előre, hogy ennél később, 3napi szállásdíjat kötbérként érvényesít. Ebben az esetben a szállást a Szerződő fél részére az érkezési napot követő nap 10:00 óráig fenntartja, majd ezt követően a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége megszűnik.
8.4 A lefoglalt, de a Vendég szállodában való tartózkodása alatt igénybe nem vett, illetve módosított szolgáltatások (szállás, étkezés, kezelések, stb.) pénzbeli visszatérítésére nincs lehetőség.
8.5 A Szolgáltató speciális kondíciókhoz kötött termékeinek foglalása, csoportos utazás, vagy rendezvények esetén, a fentiektől eltérő, egyedi Szerződésben rögzített feltételeket állapíthat meg. 8.6 A Szerződő fél elállásának feltételei a hatályos Kormányrendelet alapján történik (45/2014. (II.26)).
9. A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei
9.1. A Vendég a szállodai szobát az érkezés napján legkorábban 14:00-15:00 óra között foglalhatja el, ettől korábbi érkezés előzetes egyeztetés alapján lehetséges. A szoba 14.00 óránál korábbi elfoglalása esetén a szálloda jogosult felárat felszámítani. 2021. szeptember 1-jétől Magyarországon minden vendég törvényben meghatározott személyes adatát a szálláshely-szolgáltató érkeztetéskor, okmányolvasón vagy manuálisan rögzíteni köteles, ezért csak fényképes igazolvány birtokában lehet bejelentkezni, kivétel ez alól minden 14 év alatti gyermek (a Kormány 584/2021. (X. 14.) rendeletének megfelelően 2021. október 29-től a veszélyhelyzet megszűnéséig nem kötelező a személyazonosító okmány bemutatása a személyes adataik rögzítéséhez, és az okmány azonosítóját sem kell regisztrálni). A rendelet értelmében a törvényben előírt (A turisztikai térségek fejlesztésének állami feladatairól szóló 2016. évi CLVI. törvény) személyes adatokat a szálláshely a 14 év alatti vendégek esetében képviselőjének (pl. szülő, gondviselő) nyilatkozata alapján is rögzítheti. Abban az esetben, ha a jogszabályi előírások okán (igazolvány hiánya) kerül lemondásra a foglalás, a visszaigazolásban szereplő lemondási feltételek érvényesek. Vendégeink szobakulcsként kártyát kapnak, amelyhez a szobában lakó vendég(ek) regisztrálása szükséges. A regisztráció a bejelentőlap pontos kitöltését és a vendég személyazonosságának igazolását jelenti. Hontalanok és nem az Európai Unió állampolgárai esetében a hontalan igazolvány, illetve az útlevél bemutatása és átadása jogszabály alapján kötelező. A szobakód elfogadásával egyidejűleg a Vendég elfogadja a szálloda házirendjét. Recepció nyitvatartás: 00.00-24.00. A Vendég az utolsó tartózkodási napon délelőtt 11:00 óráig köteles elhagyni a szobát poggyászával, bevitt dolgaival együtt. A szoba későbbi elhagyása esetén a szálloda jogosult felárat felszámítani. Amennyiben a távozás napján 16.00 óráig a szobát nem hagyják el, úgy egy teljes éjszaka szállásdíja kerül kiszámlázásra. A távozás napján térítés ellenében van lehetőség a tartózkodás meghosszabbítására, amennyiben aznap nem érkezik vendég a szobába. Kérjük, hogy a szobából való távozás előtt győződjenek meg arról, hogy értékeik, személyes dolgaik ne maradjanak a szobában.
9.2 Amennyiben a foglalásban megadott időpontnál korábbi napon szeretnék a már elfoglalt szálláshelyet elhagyni, a foglalás teljes időtartamának megfelelő díjat kötelesek megfizetni. A szállodai tartózkodás ellenértékét legkésőbb a szállodából való végleges távozás előtt kötelesek a visszaigazolásban meghatározott módon kiegyenlíteni. A fizetés bármilyen okból történő megtagadása esetén a szálloda jogosult a vendég szállodába bevitt dolgait visszatartani, és azokon zálogjogát érvényesíteni. Fizetés nélküli távozás esetén a szálloda a rendőrségi feljelentés mellett jogi úton érvényesíti a követelését a vendéggel szemben, amelynek költségeit a vendégre terheli. Az utólag felmerült és ki nem egyenlített díj összegét a szálloda a vendég bankkártyájára terheli.
9.3. A szálloda fertőző betegségben szenvedő vendégeket nem fogad.
9.4. A kitöltött és aláírt bejelentőlappal egyidejűleg a Vendég a Simon Smart Hotels Zrt. Általános Szerződési Feltételeit, valamint a területi házirendeket elfogadja, és köteles betartani. A tartózkodás során szükséges információk megtalálhatóak a visszaigazoló e-mailben található szobamappában. Emellett a szálloda online recepciója minden nap 24 órán keresztül áll a vendégek rendelkezésére. 9.5. A Vendég hibájából felróható sérülések miatt a szálloda nem vállal felelősséget. A szándékos rongálás miatt keletkezett költségeket a szálloda a Vendégre terhelheti.
9.6. Elfogadott fizetési eszközök, Bankkártya (AX, EC/MC, VI).
9.7. 18 év alatti vendégek 18 éven aluli gyermek csak szülői- vagy más, általa megbízott cselekvőképes személy folyamatos felügyelete mellett tartózkodhat a szállodában. A gyermek kísérői felelősséggel tartoznak a gyermek épségéért és az általa okozott károkért. A szálloda szolgáltatásait 18 év alatti vendég csak szülői vagy más, az általa megbízott cselekvőképes személy kíséretében veheti igénybe. A szálloda területén, rendezvényén 18 év alatti személy részére alkohol kiszolgálás nem történik.
9.8. A szálloda szobáiban csak a regisztrált vendégek tartózkodhatnak. 20.00 és 08.00 óra között a külsős vendégek kizárólag a szálloda közösségi helyiségeiben tartózkodhatnak. A Vendégek látogatójuk magatartásáért - ideértve az esetleges károkozást is - felelősséggel tartoznak. A látogató által a Vendégeknek és/vagy harmadik személynek okozott kárért való felelősséget a szálloda kizárja. A szobafoglalásban szereplő létszámon felüli vendég(ek) után a szálloda az aktuális napi árakon díjat számol fel.
9.9. Kisállatok: a panzióba háziállatok nem vihetők be.
9.10. Parkolás A szállóvendégek és rendezvények résztvevőinek gépjárművei térítésmentesen parkolhatnak a szálloda nyitott parkolójában, valamint a környező utcákban. A parkolóhelyek elfoglalása érkezési sorrendben történik.
9.11. WIFI A szállodában WIFI rendszer üzemel, amelynek használata térítésmentes. Vendégeink a WIFI csatlakozás jelszavát a visszaigazoló e-mailben kapják meg. A WIFI folyamatos, megszakítás nélküli működését és elérhetőségét a szálloda nem garantálja. A WIFI használata során vagy következtében vendégeink készülékében vagy annak tartalmában keletkezett közvetlen vagy közvetett károkért a szálloda nem vállal felelősséget. A szolgáltatást vendégeink a saját felelősségükre és kockázatukra veszik igénybe.
9.12. Napi takarítás: a panzió a szobákat kitakarítva és ágyneműkkel, törölközőkkel felszerelve adja át. A tartózkodás alatt a vendégnek a takarítást külön kell kérnie a mobil applikáción keresztül felár ellenében.
10. Étkezések: a szobaár tartalmazza a reggelit, amelyet minden hajnalban fedeles kosárban helyezünk el az ajtó elé.
10.1. Ételallergia: Szállodánkban laktózmentes-, vegetáriánus- és egyéb diétás étkezési lehetőséget is tudunk biztosítani. Kérjük Vendégeinket, hogy speciális étkezési igényüket lehetőség szerint érkezés előtt jelezzék felénk.
10.2. A közösségi helyiségben kávé-, ital- és snack automatákat helyeztünk el, amelyeket bárki korlátlanul vehet igénybe.
10.3. A panzióba a vendégek élelmiszert behozhatnak és tárolhatnak külön engedély nélkül.
11. Biztonság A szálloda tűzvédelmi szabályzatát minden vendégünk köteles betartani. Tűzjelzés esetén az épületet azonnal el kell hagyni, a menekülési útvonalak értelmében, egymás testi épségére ügyelve! Tűzoltó készülékek a szálloda folyosóin, emeletenként találhatók. Tűz esetén vendégeink kötelesek haladéktalanul riasztani az online recepciót. A szálloda épületében elhelyezett kézi tűzjelző berendezések indokolatlan használata miatti károkért a kár okozója, vagy annak törvényes képviselője anyagi felelősséggel tartozik. A szállodai szobában gyúlékony, robbanásveszélyes anyagot tárolni, valamint saját kávéfőzőt, vízmelegítőt, vasalót és egyéb elektromos készüléket üzemeltetni tilos. A szálloda jogosult a szállás-szolgáltatásra vonatkozó megállapodást azonnali hatállyal felmondani, ha nem rendeltetésszerűen használják a rendelkezésére bocsátott szobát (vagy a szálloda más területeit) illetve nem tartják be a szálloda biztonsági előírásait, rendjét.
11.1. Elektronikus térfigyelő rendszer a szálloda területén A szálloda területén, az épületen belüli, illetve kívüli mozgás megfigyelése elektronikus megfigyelő rendszerrel (kamerákkal) történik, mely során személyes adatokat tartalmazó képfelvételek készülnek. A kamerarendszert a szálloda működteti. A megfigyelések és a képfelvételek rögzítésének a célja az szálloda területén tartózkodó személyek életének, testi épségének, valamit a szálloda területén tartózkodó személyek, továbbá a szálloda által használt vagyontárgyak védelme. Vendégeink a szálloda területére történő belépéssel és az itt tartózkodással hozzájárulásukat adják a képfelvétellel kapcsolatos adatkezeléshez, és elismerik az adatkezelési szabályzatban foglaltakat. 11.2. Rendellenes magatartás Vendégeink nyugalma érdekében a szálloda területén 23.00 óra után - kivéve a szálloda által szervezett vagy engedélyezett rendezvény, program esetében - tilos a hangoskodás, zenélés, zajjal, lármával járó tevékenység, hangeffektusok, a szobában zavaró hangerejű televíziózás, rádiózás, stb. A szálloda területén időponttól függetlenül tilos minden olyan magatartás, viselkedés, amely zavarja mások nyugalmát, biztonságát, biztonságérzetét, magánszféráját; zaklatásnak minősül vagy minősülhet, alkalmas mások megfélemlítésére. A szálloda munkatársa jogosult figyelmeztetni a rendbontó és/vagy hangoskodó vendéget. Az első figyelmeztetés díjmentes, a második és harmadik figyelmeztetésért a szálloda egyenként 5.000 Ft összeggel terheli meg a figyelmeztetett vendég szobaszámláját. A harmadik figyelmeztetés után a szálloda jogosult a szállodai szerződést egyoldalúan, azonnali hatállyal felmondani, és a vendéget a szállodából visszafizetési és/vagy kártérítés kötelezettség nélkül haladéktalanul kiutasítani. A szálloda kizárja a felelősségét minden olyan sérelemért, amelyet a vendég magatartása okoz más vendégnek.
12. Szállodai eszközök, berendezések Vendégeink kötelesek a szálloda eszközeit, berendezéseit rendeltetésszerűen használni. A nem rendeltetésszerű használatból eredő, vagy extra takarítással járó kárt a szálloda felhívására, de legkésőbb a távozásuk előtt kötelesek megtéríteni. A szálloda berendezési, felszerelési eszközei a szálloda területéről kizárólag a szálloda előzetes írásbeli engedélyével vihető ki. A szállodai szoba bármilyen átrendezését, bútorok áthelyezését kizárólag a szálloda munkatársa, vagy erre kijelölt megbízottja végezheti. Szállodai dolog elvitele a szálloda előzetes írásbeli engedélye nélkül bűncselekménynek minősül, és ebben az esetben a szálloda megteszi a szükséges büntetőjogi és polgári jogi lépéseket. A szálloda bármely eszközének, berendezési, felszereltségi tárgyának meghibásodását vendégeink kötelesek bejelenteni a szállodának. Vendégeink nem jogosultak a hibát saját maguk kijavítani vagy a kijavítást megkísérelni. Az ebből eredő károkért való felelősséget a szálloda kizárja. A javítás költségének megtérítése a vendég kötelezettsége, mely költséget a szálloda számlával igazoltan a vendégre terheli. 13. A szálloda az alábbi dolgok bevitelét tiltja meg: • a hatályos jogszabályokban maró, gyúlékony vegyszernek, -anyagnak minősített dolgok, • a hatályos jogszabályokban tűzveszélyesnek és/vagy robbanásveszélyesnek minősített anyagok, • tűzijáték, petárda, ezek alkatrészei, összetevői, • hulladék, környezetre, egészségre ártalmas dolog, • pszichotrop anyag (kábítószer), • nem a szállodában vásárolt élelmiszer, ital (ideértve alkohol tartalmú italokat is), • különösen drága, nagy értékű értéktárgy, muzeális tárgy. A szálloda a vendég előzetes írásban tett kérelmére írásban engedélyezheti nem bevihető dolog bevitelét a szálloda területére. Ha vendégünk a szálloda előzetes írásbeli engedélye nélkül nem bevihető dolgot visz be a szálloda területére, azt a szálloda a vendég költségére eltávolíthatja vagy eltávolíttathatja. Az engedély nélkül bevitt dologban keletkezett kárért való felelősséget a szálloda kizárja. Vendégünk teljes körű jogi és anyagi felelősséggel tartozik mindazon kárért és sérelemért, amelyet az engedély nélkül bevitt dolog okoz más vendégnek, harmadik személynek vagy a szállodának.
14. Dohányzás A szálloda nemdohányzó hotel. Ennek értelmében a szálloda zárt helyiségeiben (beleértve a vendégszobákat is), közösségi területein - a dohányzásra kijelölt helyek kivételével - tilos a dohányzás, illetve az elektromos cigaretta használata. A szálloda alkalmazottai jogosultak a vendégeket, valamint a szálloda területén tartózkodó bármely más személyt figyelmeztetni ezen előírás betartására, illetve a dohányzás, elektromos cigarettázás abbahagyására. Vendégeink, illetve a szálloda területén tartózkodó bármely személy köteles az előírás betartására, valamint az esetleges felszólítás teljesítésére. Amennyiben bármely vendég vagy a szálloda területén tartózkodó egyéb személy jogsértő magatartása miatt a szállodát az illetékes hatóság a vonatkozó jogszabály alapján bírsággal sújtja, úgy a szálloda jogosult az adott jogsértő magatartást tanúsító személyre a bírság összegét áthárítani, illetve annak megfizetését tőle követelni.
15. A vendég betegsége, halála
15.1. Amennyiben vendégünk a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a szálloda orvosi segítséget ajánl fel. Vendégünk a felajánlott orvosi segítséget saját felelősségére és kockázatára veszi igénybe. Az orvos nem a szálloda alkalmazottja, megbízottja, közreműködője, a diagnózisért, az alkalmazott terápiáért, annak következményéért való felelősséget a szálloda kizárja.
15.2. Vendégünk betegsége/halála esetén a szálloda a költségeinek megtérítésére tart igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről; az esetleges orvosi és eljárási költségek, az elhalálozást megelőzően igénybe vett szolgáltatások ellenértékének, és a betegség/haláleset kapcsán a felszerelések, berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk tekintetében.
15.3. Vendégünk fertőző betegsége esetén a szálloda jogosult díjvisszatérítés vagy kártérítés nélkül, azonnali hatállyal felmondani a szállodai szerződést. Ebben az esetben a vendég a szálloda felmondásában meghatározott időtartamon belül köteles a szállodát poggyászaival együtt saját költségén elhagyni. Fertőző betegség esetén a szálloda a 18/1998. (VI. 3.) NM rendeletnek megfelelően köteles eljárni. (A rendelet írja elő, hogy mit kell tenni fertőző betegség esetén. A rendelet értelmében, ha ilyen gyanú áll fenn, akkor a szálloda orvost hív, és ő állapítja meg, hogy a vendég fertőző vagy sem.)
16. Talált tárgyak A talált tárgyakat a recepción kérjük leadni, ahol azt nyilvántartásba veszik. Az élelmiszert, élelmiszer jellegű cikkeket, gyógyszereket a szálloda megsemmisíti. A tárolható tárgyakat a szálloda 3 hónapig őrzi. Amennyiben a talált tárgy jogos tulajdonosa jelentkezik, személyazonosságát igazoló okirat felmutatásával és aláírásával veheti át a tárgyat. A postázható tárgyakat kérésre (a küldési költség előzetes megfizetését követően) postai úton juttatjuk vissza tulajdonosának.
17. A szálloda kártérítési felelőssége Felhívjuk kedves vendégeink figyelmét, hogy a szobában hagyott értéktárgyaikért szállodánk nem vállal felelősséget. Kérjük, értékeiket a szobában elhelyezett széfben legyenek kedvesek elhelyezni! Nagyobb érték elhelyezésének esetében szállodánk recepcióján található központi széf áll ingyenesen az Önök rendelkezésére. Vendégünk a szálloda berendezéseit, wellness és egyéb szolgáltatásait rendeltetésszerűen, saját egészségi, fizikai, mentális állapotának tudatában és ismeretében használja, illetve veszi igénybe, ezért a nem rendeltetésszerű, illetve nem a vendég valós egészségi, fizikai, mentális állapotának megfelelő használatból, igénybevételtől eredő károkért való felelősségét a szálloda kizárja.
18. A szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése
18.1. A Szolgáltató jogosult a szállás-szolgáltatásra szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:
18.1.1. a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát, illetve a létesítményt
18.1.2. a Vendég a szálláshely biztonságával, rendjével, annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít
18.1.3. a Vendég fertőző betegségben szenved.
18.1.4. a Szerződő fél nem teljesíti a Szerződésben meghatározott foglalófizetési kötelezettségét a meghatározott időpontig
18.2. Amennyiben a felek közötti Szerződés „vis maior” okokból nem teljesül, a szerződés megszűnik. 19. Elhelyezési garancia 19.1. Amennyiben a Szolgáltató a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat saját hibájából (pl. túltöltés, ideiglenes üzemeltetési problémák, stb.) nem tudja biztosítani, akkor köteles a Vendég elhelyezéséről haladéktalanul gondoskodni.
19.1.1. A Szolgáltató köteles:
19.1.1.1. a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat, az abban visszaigazolt áron, az ott kikötött időtartamra - vagy az akadályoztatás megszűntéig - egy másik, ugyanazon vagy magasabb kategóriájú szálláshelyen biztosítani/felajánlani. A helyettesítő szálláshely biztosításának valamennyi többletköltsége a Szolgáltatót terheli
19.1.1.2. térítésmentesen telefonálási lehetőséget biztosítani a Vendég részére a szálláshely változásának közlésére
19.1.1.3. ingyenes transzfert biztosítani a Vendég részére a felajánlott helyettesítő szálláshelyre való költözéshez, és az esetleges későbbi visszaköltözéshez
19.1.2. Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, illetve a Vendég a számára felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, utólagos kártérítési igénnyel a Szerződő fél nem élhet.
20. A Szerződő fél jogai
20.1. A Szerződés értelmében a Vendég jogosult a megrendelt szoba, valamint a szálláshely azon létesítményeinek rendeltetésszerű használatára, melyek beletartoznak a szokásos szolgáltatási körbe, és nem esnek speciális feltételek hatálya alá.
20.2. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt. A Szolgáltató ezen időszakban hozzá írásban igazoltan eljuttatott (vagy általa jegyzőkönyvbe felvett) panasz kezelésére vállal kötelezettséget. 20.3. A Vendég panasztételi joga a szálláshelyről történt elutazását követően megszűnik.
21. A Szerződő fél kötelezettségei
21.1. A Szerződő fél köteles a Szerződésben megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Szerződésben meghatározott időpontig és módon kiegyenlíteni.
21.2. A Vendég gondoskodik arról, hogy a felelőssége alá tartozó 18 év alatti gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a Szolgáltató szállodájában.
22. A Szolgáltató jogai Amennyiben a Vendég az igénybe vett, vagy a Szerződésben megrendelt, de igénybe nem vett kötbérköteles szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltatót követelései biztosítására zálogjog illeti meg a vendégnek azon a személyes tulajdontárgyain, amelyeket a szállodába magával vitt.
23. A Szolgáltató kötelezettsége A Szolgáltató köteles:
23.1. a szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatást az érvényes előírások, szolgáltatás standard-ek szerint teljesíteni
23.2. a vendég írásos panaszát kivizsgálni és a probléma kezeléséhez szükséges lépéseket megtenni, melyet köteles írásban is rögzíteni
24. A Szolgáltató kártérítési felelőssége
24.1. A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vendéget ért kárért, mely a létesítményein belül, a Szolgáltató, vagy annak alkalmazottai hibájából következett be.
24.2. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a vendég maga okozta.
24.3. A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a szállodában, ahová Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
24.4. A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell online az ügyfélszolálatnak, és minden szükséges adatot a szálloda rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.
24.5. Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató nem felelős.
24.6. Szolgáltató közösségi tereiben, vagy szobáiban hagyott személyes tárgyakért, (ideértve a szobaszéfben elhelyezett dolgokat, tárgyakat is) a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
24.7. A Szolgáltató zárt parkolójában levő gépjárműben hagyott értéktárgyakért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, illetve a parkoló gépjárművekben keletkezett károk keletkezését a Szolgáltató kivizsgálja és amennyiben a kár neki felróható gondatlanságból keletkezett, megtéríti azt.
24.8. A kártérítés mértéke felső határa a Szerződés szerinti napi szobaár összegének az ötvenszerese, kivéve, ha a kár ennél kevesebb.
25. Fogyasztói érdekvédelem, adatvédelem
25.1. A Szolgáltató tevékenysége során kiemelten fontosnak tartja a személyes adatok védelmét. A rendelkezésére bocsátott személyes adatokat minden esetben a hatályos jogszabályoknak eleget téve kezeli, gondoskodik azok biztonságáról, megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, valamint kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek a vonatkozó jogszabályok betartásához szükségesek.
25.2. A Szolgáltató az adatkezeléssel kapcsolatos irányelveit külön Adatvédelmi Szabályzatban foglalja össze, melyet a horvathhazpanzio.hu weboldalon folyamatosan elérhetővé tesz, és melynek tartalmát magára nézve kötelezőnek ismeri el. Az Adatvédelmi Szabályzat tartalmazza az egyes adatkezelésekre vonatkozó tájékoztatókat is.
25.3. A szolgáltató szolgáltatási tevékenysége felett Fertőrákos jegyzője ill. a Győ-Moson-Sopron megyei Fogyasztóvédelmi Felügyelőség gyakorol szakmai felügyeleti jogokat.
26. Vis maior Azon ok, vagy körülmény (például; háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, sztrájk bekövetkezése), amely felett a fél nem bír ellenőrzéssel (vis maior), bármely felet felmentik a Szerződésből eredő kötelességeik teljesítési alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és az ezáltal okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.
27. A felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság A Szolgáltató és a Szerződő fél közötti jogviszonyra a magyar Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadók. A szolgáltatási szerződésből eredő bármely jogvita lefolytatására a szolgáltatás helye szerint hatáskörrel rendelkező bíróság az illetékes. 28. COVID INTÉZKEDÉSEK: A jelenlegi helyzetre való tekintettel külön korona vírussal kapcsolatos tájékoztatót állítottunk össze, kérjük, olvassák el az ezzel kapcsolatos tudnivalókat is!
Adatkezelési Tájékoztató
Az adatkezelési tájékoztató célja
A Simon Smart Hotels Zrt. (cím, a továbbiakban, szolgáltató, adatkezelő) mint adatkezelő, magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen jogi közlemény tartalmát. Kötelezettséget vállal arra, hogy tevékenységével kapcsolatos minden adatkezelés megfelel a jelen szabályzatban és a hatályos nemzeti jogszabályokban, valamint az Európai Unió jogi aktusaiban meghatározott elvárásoknak.
Az Adatkezelő adatkezeléseivel kapcsolatosan felmerülő adatvédelmi irányelvek folyamatosan elérhetők a horvathhazpanzio.hu címen.
Az Adatkezelő fenntartja magának a jogot jelen tájékoztató bármikori megváltoztatására. Természetesen az esetleges változásokról kellő időben értesíti közönségét.
Amennyiben kérdése lenne jelen közleményünkhöz kapcsolódóan, kérjük, írja meg nekünk, és kollégánk megválaszolja kérdését.
Az Adatkezelő elkötelezett ügyfelei és partnerei személyes adatainak védelmében, kiemelten fontosnak tartja ügyfelei információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartását. Az Adatkezelő a személyes adatokat bizalmasan kezeli, és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja.
Az Adatkezelő az alábbiakban ismerteti adatkezelési gyakorlatát.
Az adatkezelő adatai
Amennyiben megkeresné Társaságunkat, simon.lilla@simonhomehotel.com és +36702137245-ös elérhetőségeken léphet kapcsolatba az adatkezelővel.
Az Adatkezelő minden hozzá beérkezett e-mailt a személyes adatokkal együtt az adatközléstől számított legfeljebb 1 év elteltével töröl.
Simon Smart Hotels Zrt.
Székhely: 1173 Budapest, Maroshévíz utca 6.
Cégjegyzékszám: 01-10-140787
A bejegyző bíróság megnevezése: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 27919190-2-42
Telefonszám: E-mail: simon.lilla@simonhomehotel.com, +36702137245
Adatvédelmi tisztviselő: Ügyvezető igazgató
Név: Simon Lilla
Telefonszám: +36702137245
A kezelt személyes adatok köre
Regisztrációs során megadandó személyes adatok
Név, cím, életkor, telefonszám, e-mailcím
Technikai adatok
Az Adatkezelő a személyes adatok kezeléséhez a szolgáltatás nyújtása során alkalmazott informatikai eszközöket úgy választja meg és üzemelteti, hogy a kezelt adat:
az arra feljogosítottak számára hozzáférhető (rendelkezésre állás);
hitelessége és hitelesítése biztosított (adatkezelés hitelessége);
változatlansága igazolható (adatintegritás);
a jogosulatlan hozzáférés ellen védett (adat bizalmassága) legyen.
Az Adatkezelő az adatokat megfelelő intézkedésekkel védi a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés ellen.
Az Adatkezelő olyan műszaki, szervezési és szervezeti intézkedésekkel gondoskodik az adatkezelés biztonságának védelméről, amely az adatkezeléssel kapcsolatban jelentkező kockázatoknak megfelelő védelmi szintet nyújt.
Az Adatkezelő az adatkezelés során megőrzi
• a titkosságot: megvédi az információt, hogy csak az férhessen hozzá, aki erre jogosult;
• a sértetlenséget: megvédi az információnak és a feldolgozás módszerének a pontosságát és teljességét;
• a rendelkezésre állást: gondoskodik arról, hogy amikor a jogosult használónak szüksége van rá, valóban hozzá tudjon férni a kívánt információhoz, és rendelkezésre álljanak az ezzel kapcsolatos eszközök.
Cookie-k (Sütik)
A sütik feladata
információkat gyűjtenek a látogatókról és eszközeikről;
megjegyzik a látogatók egyéni beállításait, amelyek felhasználásra kerül(het)nek pl. online tranzakciók igénybevételekor, így nem kell újra begépelni őket;
megkönnyítik a weboldal használatát;
minőségi felhasználói élményt biztosítanak.
A testre szabott kiszolgálás érdekében a felhasználó számítógépén kis adatcsomagot, ún. sütit (cookie) helyez el és a későbbi látogatás során olvas vissza. Ha a böngésző visszaküld egy korábban elmentett sütit, a sütit kezelő szolgáltatónak lehetősége van összekapcsolni a felhasználó aktuális látogatását a korábbiakkal, de kizárólag a saját tartalma tekintetében.
Az adatkezelés időtartama
Az adott cookie adattárolási idötartama, bővebb információ elérhető itt:
Google általános cookie tájékoztató:
https://www.google.com/policies/technologies/types/
Google Analitycs tájékoztató:
https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/analyticsjs/cookie-usage?hl=hu
Facebook tájékoztató:
https://www.facebook.com/ads/preferences/?entry_product=ad_settings_screen
A cookie-k jogszabályi háttere és jogalapja:
Az adatkezelés jogalapja a Rendelet 6. cikk (1) bekezdés a) pontja alapján az Ön hozzájárulása.
A honlap által használt cookie-k főbb jellemzői:
A működéshez szigorúan szükséges cookie-k: Ezek a cookie-k a weboldal használatához nélkülözhetetlenek, és lehetővé teszik a weboldal alapvető funkcióinak használatát. Ezek hiányába az oldal számos funkciója nem lesz elérhető az Ön számára. Ezen típusú cookie-k élettartama kizárólag a munkamenet idejére korlátozódik.
A felhasználói élmény javítását szolgáló cookie-k: Ezek a cookie-k információkat gyűjtenek a felhasználó weboldalhasználatáról, például, hogy mely oldalakat látogatja leggyakrabban, vagy milyen hibaüzenetet kap a weboldalról. Ezek a cookie-k nem gyűjtenek a látogatót azonosító információkat, vagyis teljesen általános, névtelen információkkal dolgoznak. Az ezekből nyert adatokat a weboldal teljesítményének javítására használjuk. Ezen típusú cookie-k élettartama kizárólag a munkamenet idejére korlátozódik.
Harmadik fél által elhelyezett cookie-k (analitika)
Google Adwords cookie: Amikor valaki meglátogatja az oldalunkat, a látogató cookie-azonosítója hozzáadódik a remarketinglistához. A Google cookie-kat – például a NID és SID cookie-kat – használ a Google-termékekben, így például a Google Keresésben látható hirdetések testreszabásához. Az ilyen cookie-kat például arra használja, hogy megjegyezze az Ön legutóbbi kereséseit, az egyes hirdetők hirdetéseivel vagy a keresési eredményekkel való korábbi interakcióit, továbbá a hirdetők webhelyein tett látogatásait. Az AdWords konverziókövetés funkciója cookie-kat használ. A hirdetésből eredő értékesítések és egyéb konverziók követésére cookie-kat ment a felhasználó számítógépére, amikor az adott személy egy hirdetésre kattint. A cookie-k néhány gyakori alkalmazási módja: a hirdetések kiválasztása annak alapján, hogy mi a releváns az adott felhasználó esetén, a kampányok teljesítményéről szóló jelentések tökéletesítése, és a felhasználó által már megtekintett hirdetések megjelenítésének elkerülése.
Google Analytics cookie: A Google Analytics a Google elemző eszköze, amely abban segít a weboldalak és alkalmazások tulajdonosainak, hogy pontosabb képet kapjanak látogatóik tevékenységeiről. A szolgáltatás cookie-kat használhat, hogy információkat gyűjtsön és jelentést készítsen a weboldal használatára vonatkozó statisztikai adatokból anélkül, hogy egyénileg azonosítaná a látogatókat a Google számára. A Google Analytics által használt fő cookie a „__ga” cookie. A webhelyhasználati statisztikai adatokból készülő jelentések mellett a Google Analytics – az előbbiekben ismertetett néhány hirdetési cookie-val együtt – felhasználható arra is, hogy relevánsabb hirdetéseket jelenítsünk meg a Google-termékekben (például a Google Keresésben) és szerte az interneten.
Remarketing cookiek-k: A korábbi látogatók vagy felhasználók számára a Google Display Hálózaton található egyéb webhelyeken való böngészés, illetve termékeivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatos kifejezések keresésekor jelenhetnek meg.
Munkamenet cookie: Ezek a sütik a látogató tartózkodási helyét, a böngésző nyelvét, a fizetés pénznemét tárolják, élettartamuk a böngésző bezárása, vagy maximum 2 óra.
Mobil verzió, design cookie: Érzékeli a látogató használt eszközt, és mobilon átvált teljes nézetre. Élettartama 365 nap.
Cookie elfogadás cookie: Az oldalra érkezéskor a figyelmeztető ablakban elfogadja a cookiek tárolásáról szóló nyilatkozatot. Élettartama 365 nap.
Facebook pixel (Facebook cookie): A Facebook-képpont olyan kód, amelynek a segítségével a honlapon jelentés készül a konverziókról, célközönségek állíthatók össze, és az oldal tulajdonosa részletes elemzési adatokat kap a látogatók honlap használatáról. A Facebook pixel segítségével a weboldal látogatóinak személyre szabott ajánlatokat, hirdetéseket jeleníthet meg a Facebook felületén. A Facebook adatkezelési szabályzatát itt tanulmányozhatja:
https://www.facebook.com/privacy/explanation
Amennyiben Ön nem fogadja el a cookie-k használatát, akkor bizonyos funkciók nem lesznek elérhetőek az Ön számára. A cookie-k törléséről bővebb tájékoztatást az alábbi linkeken találhat:
Internet Explorer: http://windows.microsoft.com/en-us/internet-explorer/delete-manage-cookies#ie=ie-11
Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer
Mozilla: https://support.mozilla.org/hu/kb/weboldalak-altal-elhelyezett-sutik-torlese-szamito
Safari: https://support.apple.com/kb/ph21411?locale=en_US
Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647
Online rendeléshez kapcsolódó adatok
Név, cím, életkor, tartózkodási idő.
Online ügyintézéshez kapcsolódó adatok
Név, cím, életkor, tartózkodási idő
Hírlevélhez kapcsolódó adatok
Hírlevélküldéssel összefüggő adatfeldolgozói tevékenység
Hírlevélküldő rendszert üzemeltető cég neve:
Hírlevélküldő rendszert üzemeltető cég székhelye:
Hírlevélküldő rendszert üzemeltető cég telefonszáma:
Hírlevélküldő rendszert üzemeltető cég e-mail címe:
Az Adatfeldolgozó az Adatkezelővel kötött szerződés alapján közreműködik a hírlevelek kiküldésében. Ennek során az Adatfeldolgozó az érintett nevét és e-mail címét a hírlevélküdéshez szükséges mértékben kezeli.
Hírlevélre való fel- és leiratkozás lehetőségeinek leírása, leiratkozási lehetőség biztosítása.
Az adatkezelés célja, módja és jogalapja
Általános adatkezelési irányelvek
Az Adatkezelő tevékenységének adatkezelései önkéntes hozzájáruláson, illetve törvényi felhatalmazáson alapulnak. Az önkéntes hozzájáruláson alapuló adatkezelések esetében az érintettek e hozzájárulásukat az adatkezelés bármely szakában visszavonhatják.
Bizonyos esetekben a megadott adatok egy körének kezelését, tárolását, továbbítását jogszabályok teszik kötelezővé, melyről külön értesítjük ügyfeleinket.
Felhívjuk az Adatkezelő részére adatközlők figyelmét, hogy amennyiben nem saját személyes adataikat adják meg, az adatközlő kötelessége az érintett hozzájárulásának beszerzése.
Adatkezelési alapelvei összhangban vannak az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályokkal, így különösen az alábbiakkal:
2011. évi CXII. törvény – az információs önrendelkezési jogról és az információ-szabadságról (Infotv.);
Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) – a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet, GDPR);
2013. évi V. törvény – a Polgári Törvénykönyvről (Ptk.);
2000. évi C. törvény – a számvitelről (Számv. tv.);
2017. évi LIII. törvény – a pénzmosás és terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról (Pmt.);
2013. évi CCXXXVII. törvény – a hitelintézetekről és a pénzügyi vállalkozásokról (Hpt.).
Az adatok fizikai tárolási helyei
Személyes adatai (vagyis azok az adatok, amelyek az Ön személyével kapcsolatba hozhatók) a következő módon kerülhetnek a kezelésünkbe: egyfelől az internetes kapcsolat fenntartásával összefüggésben az Ön által használt számítógéppel, böngészőprogrammal, internetes címmel, a látogatott oldalakkal kapcsolatos technikai adatok automatikusan képződnek számítógépes rendszerünkben, másfelől Ön is megadhatja nevét, elérhetőségét vagy más adatait, ha a honlap használata során személyes kapcsolatba kíván lépni velünk.
A rendszer működtetése során technikailag rögzítésre kerülő adatok: az érintett bejelentkező számítógépének azon adatai, melyek a szavazás során generálódnak és melyeket az … rendszere a technikai folyamatok automatikus eredményeként rögzít. Az automatikusan rögzítésre kerülő adatot a rendszer az érintett külön nyilatkozata vagy cselekménye nélkül a belépéskor, illetve kilépéskor automatikusan naplózza. Ezen adat egyéb személyes felhasználói adatokkal – törvény által kötelezővé tett esetek kivételével – össze nem kapcsolható. Az adathoz kizárólag az … fér hozzá.
Adattovábbítás, adatfeldogozás, az adatokat megismerők köre
Tételes felsorolása az adatokat továbbító, tároló, megismerő cégeknek. Az adott cégek adatainak és elérhetőségeinek felsorolása. (pl, könyvelés, számlázás, áruszállítás, crm rendszer, online fizetés, stb.)
Az adatfeldolgozó megnevezése:
Az adatfeldolgozó székhelye:
Az adatfeldolgozó telefonszáma:
Az adatfeldolgozó e-mail címe:
Az Adatfelodolgozó az Adatkezelővel kötött szerződés alapján közreműködik a megrendelések nyilvántartásában. Ennek során az Adatfeldolgozó az érintett nevét, címét, telefonszámát, a rendelések számát és időpontját a polgári jogi elévülési időn belül kezeli.
Érintett jogai és jogérvényesítési lehetőségei
Az adatkezelés időtartamán belül Önt a Rendelet előírásai szerint az alábbi jogok illetik meg:
a hozzájárulás visszavonásának joga
személyes adatokhoz és az adatkezeléssel kapcsolatos információkhoz való hozzáférés
helyesbítéshez való jog
adatkezelés korlátozása,
törléshez való jog
tiltakozáshoz való jog
hordozhatósághoz való jog.
Amennyiben Ön jogaival élni kíván, az az Ön azonosításával jár együtt, valamint az Adatkezelőnek Önnel szükségszeren kommunikálnia kell. Ezért az azonosítás érdekében személyes adatok megadására lesz szükség (de az azonosítás csak olyan adaton alapulhat, amelyet Adatkezelő egyébként is kezel Önről), valamint az Adatkezelő email fiókjában elérhetőek lesz az Ön adatkezeléssel kapcsolatos panasza a jelen tájékoztatóban, a panaszokkal kapcsolatban megjelölt időtartamon belül. Amennyiben Ön vásárlónk volt és panaszügyintézés, vagy garanciális ügyintézés érdekében szeretné magát azonosítani, az azonosításhoz kérjük adja meg rendelési azonosítóját is. Ennek felhasználásával Önt, mint vásárlót is be tudjuk azonosítani.
Az adatkezeléssel kapcsolatos panaszokat legkésőbb 30 napon belül válaszolja meg Adatkezelő.
Tájékoztatáshoz való jog
Az Adatkezelő megfelelő intézkedéseket hoz annak érdekében, hogy az érintettek részére a személyes adatok kezelésére vonatkozó, a GDPR 13. és a 14. cikkben említett valamennyi információt és a 15–22. és 34. cikk szerinti minden egyes tájékoztatást tömör, átlátható, érthető és könnyen hozzáférhető formában, világosan és közérthetően megfogalmazva nyújtsa.
Az érintett hozzáféréshez való joga
Ön jogosult arra, hogy az Adatkezelőtől visszajelzést kapjon arra vonatkozóan, hogy személyes adatainak kezelése folyamatban van-e, és ha adatkezelés folyamatban van, jogosult arra, hogy:
a kezelt személyes adatokhoz hozzáférést kapjon és
a következő információkról az Adatkezelő tájékoztassa:
az adatkezelés céljai;
az Önről kezelt személyes adatok kategóriái;
információ azon címzettekről vagy címzettek kategóriáiról, akikkel, illetve amelyekkel a személyes adatokat Adatkezelő közölte vagy közölni fogja;
a személyes adatok tárolásának tervezett időtartama, vagy ha ez nem lehetséges, ezen időtartam meghatározásának szempontjai;
az Ön azon joga, hogy kérelmezheti az Adatkezelőtől az Önre vonatkozó személyes adatok helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását, és jogos érdeken alapuló adatkezelés esetén tiltakozhat az ilyen személyes adatok kezelése ellen;
a felügyeleti hatósághoz címzett panasz benyújtásának joga;
ha az adatokat nem Öntől gyűjtötték be, a forrásukra vonatkozó minden elérhető információ;
az automatizált döntéshozatal tényéről (ha alkalmazott ilyen eljárás), ideértve a profilalkotást is, valamint legalább ezekben az esetekben az alkalmazott logikára és arra vonatkozóan érthető információkat, hogy az ilyen adatkezelés milyen jelentőséggel, és Önre nézve milyen várható következményekkel bír.
A jog gyakorlásának célja az adatkezelés jogszerűségének megállapítására és ellenőrzésére irányulhat, ezért többszöri tájékoztatás kérés esetén Adatkezelő méltányos költségtérítést számolhat fel a tájékoztatás teljesítéséért cserébe.
A személyes adatokhoz való hozzáférést Adatkezelő úgy biztosítja, hogy az Ön azonosítását követően emailben juttatja el Önhöz a kezelt személyes adatokat és az információkat. Amennyiben regisztrációval rendelkezik, akkor a hozzáférést úgy biztosítjuk, hogy a felhasználói fiókjába belépve tudja az Önről kezelt személyes adatokat megtekinteni és ellenőrizni.
Kérjük, hogy kérelmében jelölje meg, hogy a személyes adatokhoz kér hozzáférést, vagy az adatkezeléssel kapcsolatos információkat kéri.
Helyesbítés joga
Ön jogosult arra, hogy kérésére Adatkezelő késedelem nélkül helyesbítse az Önre vonatkozó pontatlan személyes adatokat.
Törléshez való jog
Az érintett az alábbi indokok valamelyikének fennállása esetén jogosult arra, hogy kérésére az Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül törölje a rá vonatkozó személyes adatokat:
személyes adatokra már nincs szükség abból a célból, amelyből azokat gyűjtötték vagy más módon kezelték;
az érintett visszavonja az adatkezelés alapját képező hozzájárulását, és az adatkezelésnek nincs más jogalapja;
az érintett tiltakozik az adatkezelés ellen, és nincs elsőbbséget élvező jogszerű ok az adatkezelésre;
a személyes adatokat jogellenesen kezelték;
a személyes adatokat az adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jogban előírt jogi kötelezettség teljesítéséhez törölni kell;
a személyes adatok gyűjtésére információs társadalommal összefüggő szolgáltatások kínálásával kapcsolatosan került sor.
Az adatok törlése nem kezdeményezhető, ha az adatkezelés szükséges: a véleménynyilvánítás szabadságához és a tájékozódáshoz való jog gyakorlása céljából; a személyes adatok kezelését előíró, az adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jog szerinti kötelezettség teljesítése, illetve közérdekből vagy az adatkezelőre ruházott közhatalmi jogosítvány gyakorlása keretében végzett feladat végrehajtása céljából; a népegészség-ügy területét érintő, vagy archiválási, tudományos és történelmi kutatási célból vagy statisztikai célból, közérdek alapján; vagy jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez, illetve védelméhez.
Az adatkezelés korlátozásához való jog
Az érintett kérésére az Adatkezelő korlátozza az adatkezelést, ha az alábbi feltételek valamelyike teljesül:
az érintett vitatja a személyes adatok pontosságát, ez esetben a korlátozás arra az időtartamra
vonatkozik, amely lehetővé teszi, a személyes adatok pontosságának ellenőrzését;
az adatkezelés jogellenes, és az érintett ellenzi az adatok törlését, és ehelyett kéri azok felhasználásának korlátozását;
az adatkezelőnek már nincs szüksége a személyes adatokra adatkezelés céljából, de az érintett igényli azokat jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez; vagy
az érintett tiltakozott az adatkezelés ellen; ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amíg megállapításra nem kerül, hogy az adatkezelő jogos indokai elsőbbséget élveznek-e az érintett jogos indokaival szemben.
Ha az adatkezelés korlátozás alá esik, a személyes adatokat a tárolás kivételével csak az érintett hozzájárulásával, vagy jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez, vagy más természetes vagy jogi személy jogainak védelme érdekében, vagy az Unió, illetve valamely tagállam fontos közérdekéből lehet kezelni.
Adathordozáshoz való jog
Amennyiben az adatkezelés automatizált módon valósul meg, vagy ha az adatkezelés az Ön önkéntes hozzájárulásán alapul, Önnek joga van arra, hogy kérje Adatkezelőtől, hogy az Ön által az Adatkezelő részére megadott adatokat megkapja, amit Adatkezelő xml, JSON, vagy csv formátumban bocsát az Ön rendelkezésére, ha ez technikailag megvalósítható, akkor kérheti, hogy az Adatkezelő az adatokat ebben a formában más adatkezelő számára továbbítsa.
Tiltakozás joga
Az érintett jogosult arra, hogy a saját helyzetével kapcsolatos okokból bármikor tiltakozzon személyes adatainak közérdekű vagy az adatkezelőre ruházott közhatalmi jogosítvány gyakorlásának keretében végzett feladat végrehajtásához szükséges adatkezelés, vagy az adatkezelő vagy egy harmadik fél jogos érdekeinek érvényesítéséhez szükséges kezelése ellen, ideértve az említett rendelkezéseken alapuló profilalkotást is. Tiltakozás esetén az adatkezelő a személyes adatokat nem kezelheti tovább, kivéve, ha azt olyan kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek az érintett érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak.
Automatizált döntéshozatal egyedi ügyekben, beleértve a profilalkotást
Az érintett jogosult arra, hogy ne terjedjen ki rá az olyan, kizárólag automatizált adatkezelésen – ideértve a profilalkotást is – alapuló döntés hatálya, amely rá nézve joghatással járna vagy őt hasonlóképpen jelentős mértékben érintené.
Visszavonás joga
Az érintett jogosult arra, hogy hozzájárulását bármikor visszavonja.
Bírósághoz fordulás joga
Az érintett a jogainak megsértése esetén az adatkezelő ellen bírósághoz fordulhat. A bíróság az ügyben soron kívül jár el.
Adatvédelmi hatósági eljárás
Panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál lehet élni:
Név: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C. Levelezési cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Telefon: 0613911400
Fax: 0613911410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu Honlap: http://www.naih.hu
Egyéb rendelkezések
E tájékoztatóban fel nem sorolt adatkezelésekről az adat felvételekor adunk tájékoztatást.
Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a bíróság, az ügyész, a nyomozó hatóság, a szabálysértési hatóság, a közigazgatási hatóság, a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, a Magyar Nemzeti Bank, illetőleg jogszabály felhatalmazása alapján más szervek tájékoztatás adása, adatok közlése, átadása, illetőleg iratok rendelkezésre bocsátása végett megkereshetik az adatkezelőt.
Az Adatkezelő a hatóságok részére – amennyiben a hatóság a pontos célt és az adatok körét megjelölte – személyes adatot csak annyit és olyan mértékben ad ki, amely a megkeresés céljának megvalósításához elengedhetetlenül szükséges.
A jelen dokumentum a webshop működésével kapcsolatban minden releváns adatkezelési információt tartalmaz az Európai Unió 2016/679 számú Általános Adatvédelmi Rendelete (a továbbiakban: Rendelet. GDPR) és a 2011. évi CXII. tv. (a továbbiakban: Infotv.) alapján.


ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK:
Horváth-Ház Panzió Fertőrákos
1. Szolgáltató adatai Cégnév: Simon Smart Hotels Zrt. Székhely: 1173 Budapest, Maroshévíz utca 6. Cégjegyzékszám: 01-10-140787 Adószám: 27919190-2-42EU adószám: HU27919190 Bankszámlaszám: Raiffeisen Bank Zrt: 12011739 - 01836282 - 00100009 IBAN: HU57 1201 1739 0183 6282 0010 0009 SWIFT: UBRTHUHB
2. Általános szabályok 
2.1 Jelen „Általános Szerződési Feltételek” szabályozzák a Szolgáltató szálláshelyeinek, és azok szolgáltatásainak igénybevételét. 
2.2 Speciális, egyedi feltételek nem képezik részét a közölt Általános Szerződési Feltételeknek, de nem zárják ki a külön megállapodások megkötését utazásközvetítőkkel, szervezőkkel, esetenként más és más, az üzlet típusának megfelelő kondíciókkal. 
3. Szerződő fél 
3.1 A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe. 
3.2 Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül adja le a Szolgáltatónak, úgy a Vendég a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen - a feltételek teljesülése esetén - szerződéses felekké válnak (továbbiakban Felek). 
3.3 Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő között megkötött szerződés szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget. 
3.4 Egészségügyi szolgáltatás igénybevétele esetén a Vendég köteles tájékoztatni a Szolgáltatót esetleges egészségügyi állapotáról, Szolgáltató köteles felhívni a figyelmet az esetleges egészségügyi kockázatokról. 
4. Szerződéses jogviszony 
4.1 A Vendég szóban vagy írásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató ajánlatot küld. A szobák értékesítése a szabad kapacitások függvényében történik a foglalásokat azok beérkezési sorrendjében igazolja vissza a Szolgáltató.
4.2 A Szerződés a Vendég írásban, leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül. Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű. 
4.3 A szerződés tartalma kiterjed: a szolgáltatás tárgyára, helyére, időtartamára, árára. Tartalmazza továbbá a fizetési, lemondási, módosítási feltételeket.
4.4 A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli megállapodás szükséges. 
5. Szálloda alapszolgáltatásai 
5.1 Szállásszolgáltatás Szállodai elhelyezések típusa: 
5.1.1. Kétágyas apartman: hálószoba két különálló ággyal vagy egy franciaággyal, fürdőszoba (mosdó, zuhanyzó, WC), terasz két apartman esetében. A szoba esetenként max. 1 fő felnőtt vagy 2 gyermek számára pótágyazható. Az apartman alapterülete 20-31 m2.
5.1.2. Másfél szobás apartman: Kétlégterű (nappali és hálószoba), franciaágy, pótágy, fürdőszoba (mosdó, zuhanyzó, WC), terasz. A szoba alapterülete 35 m2+terasz
5.1.3. Másfél szobás apartman terasz nélkül: Kétlégterű (nappali és hálószoba), franciaágy, pótágy, fürdőszoba (mosdó, zuhanyzó, WC), terasz. A szoba alapterülete 35 m2+terasz. 
5.1.4. A szobák alapfelszereltsége: LED TV, széf, telefon, hajszárító, törölköző, felnőttek számára fürdőköpeny (gyerek fürdőköpeny a recepción igényelhető), WIFI kapcsolat. Minden szoba nemdohányzó. 
5.2. Vendéglátás 
5.2.1. A szálloda reggelit biztosít szállóvendégei számára 
5.2.2. Egyedi étkezési igények kielégítésére előzetes egyeztetés alapján van lehetőség 
5.3. Wellness szolgáltatás 
5.3.1. A belső és külső medencéket, jacuzzit és szaunát a vendégek saját felelősségükre használhatják térítésmentesen.
6. Árak 
Webtárhely-szolgáltató
Kroisfood 2021Kft.
Nagyszerű 9.4 / 10
Pontszám 203 értékelés alapján
Kroisfood 2021Kft.
Nagyszerű 9.1 / 10
Pontszám 168 értékelés alapján
Kroisfood 2021Kft.
H 9421 Fertőrákos, Fő u. 194-196
Panzió: +36 30 5425260 Étterem: +36 30 5425260
+36 30 5425260
karolyi.tibor85@gmail.com
Kroisfood 2021Kft.